Polityka zwrotów

Polityka Zwrotów Sklepu Internetowego CandLena

  1. Postanowienia ogólne
    1.1. Polityka zwrotów sklepu internetowego CandLena, dostępnego pod adresem https://www.candlena.pl/, określa zasady i warunki zwrotu towarów zakupionych przez konsumentów.
    1.2. Sklep internetowy CandLena jest prowadzony przez osobę fizyczną, która nie prowadzi działalności gospodarczej zarejestrowanej jako firma.
    1.3. Dokonując zakupu w naszym sklepie, Użytkownik akceptuje niniejszą Politykę Zwrotów.

  2. Prawo do odstąpienia od umowy
    2.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
    2.2. Prawo do zwrotu nie przysługuje w przypadku towarów wykonanych na indywidualne zamówienie, dostosowanych do specyfikacji Konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta.
    2.3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować nas o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie wysłane drogą mailową na adres: reklamacje@candlena.pl.
    2.4. Informacja o odstąpieniu od umowy powinna zawierać:
    – Imię i nazwisko Konsumenta,
    – Adres Konsumenta,
    – Datę zakupu i odbioru towaru,
    – Nazwę zwracanego produktu,
    – Oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
    – Numer faktury,
    – Numer konta do zwrotu.

  3. Warunki zwrotu
    3.1. Towar powinien być zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Konsument powinien obchodzić się z towarem i sprawdzać go w sposób możliwy w sklepie stacjonarnym.
    3.2. Towar powinien być zwrócony w oryginalnym opakowaniu, z wszystkimi metkami i elementami wyposażenia, jeżeli takie były dołączone.
    3.3. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

  4. Zwrot płatności
    4.1. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
    4.2. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
    4.3. Zwrot płatności zostanie uregulowany niezwłocznie po odebraniu oraz sprawdzeniu produktu.

  5. Procedura zwrotu
    5.1. W celu dokonania zwrotu towaru, Konsument powinien odesłać towar na adres otrzymany w korespondencji mailowej, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował nas o odstąpieniu od umowy.
    5.2. Konsument powinien dołączyć do przesyłki dowód zakupu (np. potwierdzenie zamówienia, paragon, faktura lub jej numer).

  6. Reklamacje
    6.1. W przypadku gdy towar jest wadliwy, Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego o rękojmi.
    6.2. Reklamacje można składać poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: reklamacje@candlena.pl.
    6.3. W reklamacji należy podać dane kontaktowe, opis wady oraz żądanie Konsumenta.


Kontakt

W przypadku pytań dotyczących polityki zwrotów prosimy o kontakt:
E-mail: reklamacje@candlena.pl
Data ostatniej aktualizacji: 08.03.2025